Vart tog alla läsare vägen?

Vart är ni? Alla som brukade följa min blogg.
Ni bara försvann. Har jag blivit tråkig? Eller är det pga mitt utseende?
Julia

jag följer fortfarande! <3

Anonym

det är absolut inte pga ditt utséende. ursäkta, men det är för att du knappt skriver om dina känslor längre. jag säger inte att du ska börja med det, don't get me wrong. konstaterar bara faktan.



det är en annans människas lidande som man vill läsa för att de har det värre än en själv. eller så ser man sig själv i lidandet.



jag, personligen, tycker att det är synd att du slutat. för jag bryr mig om dig, och det här är våran (eller min) enda kontakt kanal med dig nuförtiden.. liksom för att checka hur du mår.

jag saknar dig något enormt.. men du verkar inte känna detsamma. men jag skriver ändå detta, du vet kanske vem det är.. eller så har du glömt bort mig och tror att det är någon annan. jag vet inte vad jag ska göra längre.. för du verkar inte mena allvar när du säger att du saknar mig etc.. som du nu inte har gjort på ett tag. jag har distanserat mig från dig, för att du har gjort det med mig. du vill inte känna mig längre och det respekterar jag.

oj, det skulle inte vara meningen att det skulle bli såhär känslofyllt.. kanske t.om skriver mitt namn längst ner.



men jag.. jag vet inte vad jag ska tro. jag vill ha tillbaka som det var innan, då vi var typ.. tighta som fan. eller jag tyckte det iallafall.

du kanske aldrig har tänkt på mig på det sättet? men du ska iallafall veta att jag verkligen gör det. du betyder så sjukt mycket för mig. kan du förstå.. snälla. jag gråter medans jag skriver detta.. och det skulle inte behöva vara såhär.. men! jag accepterar det. jag är inte sån som tjatar. jag har bara inte insett det innan, att du inte vill ha ngt mer med mig att göra, så förlåt för alla mina försök, trots att dom varit klena och få, så ber jag om ursäkt! men jag vill att du ska veta att jag ALLTID kommer att finnas för dig, alltid. jag kommer aldrig någonsin att glömma dig.. du! emelie, är en av de bästa sakerna som hänt mig. jag kommer alltid att älska dig. jag har svårt för att säga de orden.. och när jag väl gör det, så menar jag det verkligen till 200 %. jag älskar dig emelie. & förlåt för mina misstag! du kommer alltid ha en stor jävla fet plats i mitt hjärta..

/ v

Emma

förlåt, har så himlans mycket att göra så jag har svårt att hinna läsa :c <3

Bambi

Dryga läsare :/

Hanna

läser din blogg varje dag men det har varit något fel för mina komentarer har inte funkat.. hoppas denna funkar så vet du att ja läser iaf (: <3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info