Uppfräschat hår

Hej!
Har precis färgat överhåret blont. Underhåret är ännu svart. Bild kommer imorgon, om jag har en bra hårdag.
Det hade jag INTE idag, såg helt störd ut. Och jag har börjat få dålig hy!
Jag hatar vintern...!

Det är de elaka våtservetternas fel. Orkade inte använda mitt vanliga rengöringskit så jag tog dem istället, och nu ger de ut sin hämnd; plitor.
Jag vill inte ha plitor, de förstör hela utseendet. Och jag vill inte ha ett runt, tjockt ansikte. Jag vill ha tillbaks mitt gamla, skinny där kindbenen stack ut. Oh I miss being thin.

Känner för var dag att kilona bara växer och växer. Jag vet inte varför, för jag äter i princip 2 mackor på en dag. Och det är allt. Ibland 3. Liksom, det är inte mycket.
Det är BUP's fel, BUP's fel, intalar jag mig själv. Men är det verkligen det?

Jag funderar på att klippa raklugg. Men jag vill ha snedlugg. Men hellre raklugg nu när mitt hår är så cp än att ha en mobbad halv snedlugg. Vi får se. Vad tycker ni? Raklugg eller inte?
Bambi

Jag tycker att du är smal >:

Tycker att du ska låta din lugg vara så som den är, för annars kommer du ångra dig endå, din bög.



Vintern är mysig, men inte kylan. Kylan gör så att hårsprayen åker ur håret, precis som värmen >:

Rebecca

Låter nice ^^,

Nellie

Du är vacker.

alltid

i mina ögon!

Emma

fixa raklugg :D

håret blev säkert fint <:




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info