Tisdag 10:51



God morgon bloggen. Ingen skola idag. Jag visste redan igår att det inte skulle bli av. En stark känsla helt enkelt.
Oroar mig för brur. Älskar henne enormt.
Måste till skolan imorgon, annars blir det IG i digitalt skapande och det vill man ju inte ha.

Idag tänkte jag lägga ner the final touches på bloggen och försöka få den så fin som möjligt.
Dock irriterar det mig att den ser konstig ut i Internet Explorer, men det kan man inte göra någonting åt.
Texten på sidan ligger liksom på bilderna, och det ska den inte göra. Dessutom är den i Times New Roman font, och den ska vara i Vrinda.

Det var allt för nu. Kommentera gärna mer i bloggen, det gör mig glad.
<3

Bambi

Jag älskar dig med, brur. <3



Haha, usch. Skola imorgon, vi får släpa oss dit. >:

Julia

Du är helt awesome och din blogg är fedt awesome den med!

Åh, jag bara älskar denhär lilla superbjörnen precis ovanför kommentars rutan! Så söt!

Puss. <3

MartinyMartiny

Din blogg<3

Du<3

Skola<////////////////////////////3

haha:( en dag i taget<3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info