New haircut, again

 

Typ sån här frisyr har jag försökt få till.
Vet dock inte om jag lyckats än, för jag har inte stylat det.
Finns så många snygga scene boy frisyrer som man älskar. Och eftersom jag ska vara dude imorgon, samt gillar sånna frisyrer, så passar det utmärkt med att klippa.

I övrigt har skolan varit bra och jag och Bambi har blivit helt klara med vår film nu, vilket känns bra.



Det var allt för nu!


*senare*

Nu har jag stylat det liite grand, men bara lite.
Såhär ser det ut.
Ignorera fetto ansiktet och osminkad.

Bambi

Det ser nog bra ut & våra dagar är alltid awesome ^^

Julia

Fedt snyggt ju! :DD <3

Nellie

Sötiisss!! <3

Hanna

Vad fint<33

mli

så ville jag att min frisör skulle klippa mig i våras<:



det vart riktigt najz, bruden!'

btw, det vart längesen man träffade dig :<

Erica

- skribent på http://cabane.blogg.se/

sötaste emelie.<3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info