Hahaha Bambi äger!

Bambi. -   GAME OVER. säger:
*HAHAHA, you're excused D:
Min hjärna är borta : D
Emelie säger:
*hahaha vart flög den? >:
Bambi. -   GAME OVER. säger:
*Bert bokade biljetter åt den, så den ligger och solar i Brasilien ):
Emelie säger:
*aw, bye bye brain! :c
Bambi. -   GAME OVER. säger:
*HAHAH typ >
Bambi. -   GAME OVER. säger:
** >:
Emelie säger:
*min hjärna är i antarktisk och sover ut med isbjörnarna :c
Bambi. -   GAME OVER. säger:
*OMG, no fair ):
Emelie säger:
*din hjärna kan sova med giraffer... eller har de giraffer i brasilien? :c
Bambi. -   GAME OVER. säger:
*Jag vet inte ):
Min hjärna kommer vara torr när den kommer hem ):
Bambi. -   GAME OVER. säger:
*Typ som en fitta som inte har fått något på flera miljoner år ):

Emelie säger:
*HAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAH DU DÖDAR MIG!
XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
AHAHAHHA jag kan inte andas! xD
Bambi

HAHAHAHAHAHAH, men jag var ju tvungen att jämföra torrhet med något! D:

Men nu kom jag på att jag kunde skrivit :"som en gurka som har varit ute ur frysen för länge", men då skulle du misstolka det också.

Din bög >:

Elin

Vaddå "vaccinet verkar sådär"? :D fattade inte.. Tack å jättemycket:D

Älskar roliga konversationer, haha!

Julia

HAHAHAHAHAHAHHA xD




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info