Du är ånga, spår av ett moln
































Upp och ned bilder är alltid charmiga.
Man ser faktiskt bättre ut upp och ner, tro mig.


Idag var det skola och webbdesign, mediakunskap och psykologi stod på schemat.
Under mediakunskapen ringde jag och Bambi en som jobbar med casting och bokade möte på hans kontor på onsdag klockan 3. Det kommer vara sjukt pinsamt och jag är hypernervös!

Under webbdesignen krånglade jättemycket för mig, men tillslut hittade jag och läraren Klas felen och det var ju bra.
Just nu håller vi på med olika kapitel ur en CSS kod bok, som är rätt okej. Men tråkig. Jag vill göra med avancerade saker.

På psykologin skulle vi läsa igenom papper och i boken till provet som är snart. Inte kul med prov när man skolkat större delen av lektionerna!
Men jag hoppas det går bra ändå. I texten fick jag även läsa mycket om varför jag är som jag är idag, om det som står nu är sant det vill säga. Det är föräldrarnas fel redan när man är 0-1,5 år! Det hade jag aldrig kunnat gissa.


På tal om något annat har jag inte skurit mig på typ en månad. Varför? För alla rakblad är borta för att mamma snott dem. Inte kul!
Jag måste ha dem. Måste se blodet, måste leva.
Måste finnas. Måste älska blodet. Man måste. Måste...


Just nu har jag inget mer att säga, men vi hörs bloggen!





Bambi

Det är en fördel att din mor har tagit dina rakblad, men du mår ju inte bra av att inte skära dig :/

Jag älskar dig <3

Julia

Inte skära! :<

Bra att din mor har tagit dom! bara det inte gör det värre. :( <3

Nellie

Du är stark som har klarat det!

Förstår att det är jobbigt.

men tänk positivt. du har klarat det i en månad!!

Du är så fin <3

Anonym

Shit vad duktig du är som har klarat en hel månad.

Du borde vara stolt över dig själv.

You go girl, ta hand om dig.

Erica

- skribent på http://cabane.blogg.se/

du är duktig, gumman. duktig och jävligt vacker.

jag är avis.



<3

Hanna

duktig du är.<3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info