Behind this smile lies a curse. A curse to destroy all friendship.

Veronica. Jag älskar dig gumman. Kommer aldrig att glömma dig. Men varför vi glidit isär, det vet jag faktiskt inte. Har tiden haft sin gång, eller är det helt enkelt mitt fel alltihop?

Det skulle inte förvåna mig om allt var mitt fel, som så många andra saker är.

Som sagt är det Farsdag idag vilket jag inte ser fram emot. Att säga grattis till Tommy som inte är min pappa och aldrig kommer bli, svider i själen.
He's not my motherfucking father, mom.


Har fixat mig nu, och tänkte bara skriva av mig.
Det igår om "dö bitch" var riktat till alla de som svikit mig genom åren.
Speciellt till Adam, Patrik, Mattias och Mikael. Ni playade mig, och jag har sån lust att sätta dit er.
Vad som helst, bara ni får känna känslorna jag känt.

Jag är en riktig toffel när det gäller kärlek. Det förnekar jag inte. I min värld är kärlek något som är så perfekt och överromantiskt att det är äckligt. Det ska vara uppvaktning, blommor, fina kramar, brev och ömsinta pussar.
Det ska inte handla om sex. Sex är äckligt.
Kärlek är som kärlek är; kärlek. Men inte någon i dagens samhälle tycks minnas detta.
I min värld är kärleken gammaldags, där killen bevisar med alla sina medel att han älskar flickan han är ute efter.
Men är det så idag? Nej.

Det är synd, och jag vet att jag aldrig kommer hitta min prins.



För övrigt så tog jag åt mig mycket av det Veronica älskling sa igår. Jag har blivit mindre känslomässig i mina inlägg och blivit mer mainstream. Det är synd, för bloggen startades för att skriva av mig allt av ondo.

För den som undrar, så ja jag plågas fortfarande av Det Svarta Molnet och Henne. Men Hon är snart borta, jag märker inte henne lika mycket som förr.
Molnet är dock överallt och vissa röster och sånger är värre. Jag hör konstant mummel, sånger och andras tankar i mitt huvud. Det är som rena rama babbelfabriken där inne.

Jag har fortfarande problem med självskada. Jag älskar mina ärr. Jag kärlekar dem. De är det enda vackra med mig.
Jag vill inte leva, men samtidigt måste jag. För jag vill tro på en bättre värld.
En värld utan ondo och hat. Där det finns massor av prinsar, som kallar mig prinsessa.
Bambi

Killarna borde få känna det du känner, ja.



Och så som du beskriver kärlek är precis så som jag ser på kärleken. Synd dock att det inte är så. Att allt folk egentligen bara tänker på är sex.



Vänner glider alltid ifrån, men det är iallafall bra att du kan ta kontakt med dom igen. <3

v

jag älskar dig, du är bäst. och det är inte ditt fel, det är ingens fel. det har bara blivit så.

en ängel äru! <3

Suzanna

Svar: Tack Söt-Emelie <3

Sköt om dig

michelle'

tack desamma ! :)

söt var du med

Julia

Emelie, du är en väldigt vacker människa. Genom söt ända in i själen. Jag hoppas att allt blir bra snart. <3

Emma

nog kan du hitta din prins alltid. kan medge att du har haft en jävla otur som hittat killar som playar, men det finns alltid någon som är bättre.

jag hoppas att molnet försvinner, verkar inte vara lätt för dig.

<3

Martiny

Åh, dedär med kärlek. Alltså åh, känner igen mig precis.

Killarna du fallit för är inte värda dig, det vet du vännen.

Hm... Efter moln kommer solsken?<3

Hanna

livet är inte lätt "/




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info