Stars and angels






















Jag är stolt. Jag har inte skurit mig på en hel vecka :) <3 Känns bra. Men det kommer nog inte hålla i sig så länge dock. Känner redan hur vågen av uppgång och glädje börjar dras nedåt. Dock är tanken på helgen riktigt glädjespridande, då jag ska sova över hos både Patrik och Bambi<3 Kommer bli super!

Sen vet jag inte riktigt. Är jag kär eller är jag bara... udda? Liksom kärlek är svårt. Jag gillar Patrik massor och han gör mig glad. Han är min ängel<3 Men är jag kär? Svårt. Vi ska båda tänka över saken har vi bestämt och när vi är 100% säkra på saken om vi är eller inte är kära ska vi ta beslut därifrån. Klokt tycker jag<3

Orkar inte blogga så mkt mer nu, är rätt trött. Men ha det bra så skriver jag mer imorgon eller något :)



NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info