Pink dreams.































Jag älskar ju rosa. Rosa är finast av alla färger.
Så nu blir det rosa hår igen. För fjärde gången i livet.

Jag blir glad av att ha rosa hår, det är fint.
På onsdag eller torsdag färgas det och då kommer det förhoppningsvis bli fint och så, för skolavslutningen är på fredag och sen blir det Göteborg.

Och för att påminna mig själv så kommer min sommar gå ut på att träffa många nya människor jag verkligen vill träffa :D
Jag ska vara med Bambi, Adam, Moa och hennes flickvän Gabbi, Benji och Jonte, kanske Cornelia och Lisa också <: Fett länge sen vi sågs! Och sen skulle jag gärna vilja träffa Sällström igen för jag saknar hans humor.
Och för första gången kommer jag träffa Emily (älskade tvilling<3) Tova, Mada, Kibe, Victor, Mikael, Nellie och kanske några fler :D
Sommaren kommer bli super. Det hoppas jag i alla fall.
Wie.
Emma

Rosa kommer bli jättefint! du passar bra i det :D




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info