Midsommar 2009.

Hej bloggen. Jag orkar inte direkt skriva så mycket om dagen så jag laddar upp några muppade bilder istället.
Det mesta vi pratade om var väl mig D: Mamma skällde ut mig pga mina nya skärsår oceh blabla. Tommy började också klaga och det blev ett massa tjat om "Det löser ingenting, det borde du veta" och blabla.
Men i övrigt har det varit en lugn dag. Tråkig som satan dock.


Strawberries.





Galna systar gör galen min.



Ros från beundrare. Ew.




Mamma och Tommy.




Jordgubbsätande syskon. Vräka på ordentligt, aight.




Beslutsam ungjävel som ska ha jordgubbe i vinet.



Beslutsam ungjävel rädd för att få drickan uppskvätt i ansiktet.




Ljus i kvällsmörkret.
Victor<3

så fin :'(

Anonym

Haha, vilka fina bilder D:

(minus dom på din mamma och tommy) roflol.




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info