Lejon.

























Hannie DropKick  :3


Hej bloggen. Som vanligt kunde jag inte sova inatt.
Jag låg och vred och vände på mig och var så sjukt vresig över att inte kunna somna att jag tog mig tre rundor omkring i huset under nattens gång.
Ett tag blev jag jättetörstig så jag drack flera glas med vatten, men endast en halvtimme efter blev jag törstig igen, denna gång sugen på mjölk. Det är rätt udda eftersom jag inte brukar dricka mjölk sådär.

Mamma väckte mig och syster klockan 10 i morse. Då var jag död eftersom jag kanske sovit en timme eller två som mest. Kimona låg och drog sig en halvtimme extra och mamma blev på dåligt humör. Sen dammade jag och syster, dammsög och moppade alla golv. Nu är det rent i alla fall men mamma är inte nöjd för det.
Efter städningen åt vi middag. De åt stekt färskpotatis med prinskorv medan jag åt sallad med fetaost. Sallad är det godaste i världen tycker jag, av mat det vill säga. Sen i övrigt är ju choklad så mycket godare.

Jag har färgat håret nu, eller ah, blekt det. Det har fått en rolig färg. Mitt egna hår är blont fast det som var svart är orange-brunt och ser ut som lejonpäls. Mina extensions är babyrosa av någon konstig anledning vilket gör att hela håret blir någon slags konstig mix av diverse olika pälsliknande murmeldjurs aktiga arter. Det löshår som var svart är orange-rött-brunt och även lite guldaktigt. Jag lovar och svär att det hela ser väldigt konstigt ut.

Medan jag väntade den timmen det tar att bleka håret googlade jag runt lite på olika frisyrer etc. Då kom det upp fem personer på bild som är lite av mina nya stilikoner; Georgia Gore, Jennifer Genuine, Brokelle Bones, Hannie Dropkick och Freddy Brutal. De är fan olagligt fina och jag hade lätt kunnat byta mitt utseende mot deras. Vem vill inte vara vacker, liksom?

Nej nu orkar jag inte direkt skriva något mer. Hoppas på en fortsatt trevlig vecka med mycket skratt.
Hej då.



NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info