Kvälls update.





















Bild av Bambi Fuckface.


Jag somnade efter mitt förra inlägg. Sen vaknade jag klockan åtta av att mamma väckte mig. Hon undrade om jag var sjuk. Och jag har faktiskt en jävla huvudvärk.
Sen såg jag på Supersize vs Superskinny. Jag tycker de som är superskinny där är perfekta. Jag vill också vara så smal >:
När det programmet var slut såg jag på Criminal Minds och sen kom jag in på datorn igen för att kolla runt lite. Och Adam hade laddat upp en ny bild och han är för snygg <:

Imorgon är det skolavslutning och det kommer bli skitbra. Fast jag kommer skämmas lite för jag ska som sagt ha vit klänning och sådär vilket inte riktigt är min stil. Men jag gillar vitt och klänningen är fin. Dock kommer det regna och blabla äckel shalal vilket betyder att håret kommer faila. Och omg jag vet inte hur jag ska ha håret, men det löser sig nog till imorgon.
Vi ska samlas vid media tio i tio och sen går vi till aulan. Efter några tacktal ska vi tillbaks till media för att se på de filmer vi gjort under året. Det kommer bli skitroligt!
Sen slutar vi och då ska jag skynda mig hem för att byta om. Efter det ska jag möta upp Bambi vid pressbyrån på torget och sen ska vi gå till tåget för att åka till Göteborg<3 Vi ska till Liseberg och träffa Fag och så ska vi åka Virvelvinden och försöka vinna awesome priser. Och vi ska smuggla med oss Powerking in och göra en dokumentärfilm om vår dag. Awesomeness!

Nu orkar jag inte blogga mer men hej svejs lingongrejs. Jag är trött :D
Victor<3

Never again

I'll slit my throat

With the knife I pulled out of my spine

Maybe when you find out that I'm dead

You'll realize what you did to me



And if my lungs still let me breathe

Would you be there for me

If I can make myself believe

I'll give you back what you took away



No, I won't let it go

Douse myself in gasoline

So don't save me when you come into the fire

I'd rather die than have to see your smile



You made me swear

You made me swear

I, I can't sleep

Realize all these things that you took from me

Smash my heart

Into dust

Suffocate my mind

Tear at me from inside

Smash apart what you created

How can I ever stop you from crushing my soul

It was, it was yours, yours to begin with




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info