Idag är ingen bra dag.

2 timmar hos BUP med både överläkaren OCH psyktanten.
Snack om den slutna kliniken i Vänersborg.
7e juli blir det psyk, 8e besök hos Wänervikens slutna avdelning.
Åh nej, jag är inte glad.

Fet jävla huvudvärk, grinigt humör. Mamma som klagar på ALLT, ALLT ALLT!
Tjat om mat hit och mat dit. Men jag är TJOCK SÅ JAG BEHÖVER INTE ÄTA MER ÄN JAG REDAN GÖR!
Och jag har damp för nu är det TRE som vill ses imorgon: Nellie, Lovisa och Mikael. Jag kommer få ångest ångest ångest för att inte ha tid att amflönvaklä<mfvz vara med alla å massa. För jag vågar inte vara med nya människor själv. Jag ska sitta på konstgräset så får de komma till mig. Jag vågar inte ta intiativ. Och jag kommer se cp ut imorgon. Det gör jag alltid när jag ska träffa folk för första gången. Och jag måste ha nya BYXOR och nya T-SHIRTAR men jag har inte RÅD. Jag behöver en ny VÄSKJÄVEL för min är SÖNDER och jag behöver klippa luggen och jag behöver plastikkirurgi och n<övloba lzlknv lögamjgovbn knldmLKFN<V,M!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag har en dålig dag och inte en jävel verkar FATTA att jag inte TÄNKER svara i tele för jag har FOBI. Men ändå ringer fgolk fgAÖNGVÖ NALÖKNGVKZV MALKZGNB Z,M JAG HATAR ATT NI INTE KAN ACCEPTERA DET!
Försök inte ändra på något som inte går.

Jag vill bara lägga mig ner och dö. Huvudvärken tar livet av mig.
Hej då fittblogg.
Mada

Det ordnar sig..<3



Om du behöver pengar, sommarjobba :D Det ska jag göra, haha.

Victor

förlåt :/




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info