I hate sleepless nights...

Ännu en natt utan sömn.
Kroppen la av halv sju i morse.
Jag hatar det här...


Molnet skriker i huvudet.
Inte ens blodet får tyst på honom längre.



Just det, dö.


Fetto.


Mmm.. Mysiga infektioner i sår gillas. Inte.


Ja du bloggen. Jag tog min medicin för första gången på två veckor idag. Svepte det som var kvar i flaskan, orkade inte ens mäta upp rätt mängd. Jag är lat, ohyes. Tog även den äckliga järnmedicinen. Fyfan vad den är äcklig alltså.

På grund av min sömnlösa natt orkade jag inte ens ta mig ur sängen så det blev inget av att umgås med brur. Så jävla synd faktiskt. Hade sett fram emot att vara social.
När jag väl masat mig ur sängen fick jag ett plötsligt infall av att färga håret. Så då gjorde jag det. Nu ser det lite bättre ut.
Sen började jag gråta över hur hemskt ful och tjock jag är. Bra start på dagen.

Nu dampar jag på att min cam är cp och inte funkar. Behöver en ny.

Och vet du? Nästa vecka blir stressig. På tisdag är det psyk och sen kanske Gbg beroende på när Nellie vill ses. Sen är det BUP läkarbesök på onsdag och tandläkaren på torsdag. Ugh. Fredag-Lördag och kanske söndag morgon/eftermiddag blir det att vara i Gbg och glo metaltown från frihamnsbron. Kan bli intressant. Ska låna digitalkameran och fota lite hade jag tänkt. Typ på folk och sådär. Hoppas vädret blir fint, annars vet jag inte om jag ens pallar stå på bron. Då hänger jag hellre i Nordstan och smygfotar folk och frågar främmande människor om man får ta bild med dem. Sånt är alltid kul. För folk tror man är cepe. Men jag är cp så jag får lov att göra sånt.

Nu ska jag dampa mer på min cam och kanske checka bilddagboken om jag orkar. Orkar fan inte ens kolla mina vänners bilder längre. Känner mig rejält taskig men jag har ingen ork.

Hej för nu, bloggis.
Emma

emelie, du behöver inte gråta pga att du är ful, för det är du inte. jag hoppas att du kan få sova ut riktigt någon natt. <3

jag funderar på att dra till frihamnsbron och kolla metaltown, om jag orkar :<

Bambi

Du är fin som du är, även om du inte ser det. <3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info