God dag, god kväll, god natt.




Hej och hå.
Idag var det segt att vakna, som alltid. Men jag lyckades ta mig ur sängen och fixade mig och sådär. Pirat blev det, medan brur min skulle vara katt.
Jag gick hem och hämtade henne och sen gick vi och fotade överallt och tog många promenader runt i stan. Folk glodde som fan vilket var rätt störande.
Vi köpte den nya energidrycken Shark men den smakade jätteäckligt. Hela konsistensen var kletig och tjock och smakade mer som typ nyponsoppa i konsistensen än läsk. Aldrig mer Shark.

När jag kom hem sen var det timat nog middag, och sen gick jag och syster till Netto. Det är så varmt idag, riktigt härligt. Men ibland för varmt och det är inte kul när hårsprayen svettas bort och än mindre sminket.
Inne på Netto hade de 1,5 liter Huster energidryck för 17:- så det köpte jag till imorgon. Dock minns jag inte hur Hustler smakar, men förhoppningsvis gott.

Imorgon ska man vara kille bara för att se hur folk reagerar. Kan bli intressant. Och jag tror nog Shane passar mig mest som killnamn. Det är ett fint namn. Bambis killnamn är Robin.

Ska till psyk imorgon klockan 1. Inte roligt. Har avbokat därifrån 3 gånger i rad för att jag haft för mycket att göra i skolan och massa. Men jag trivs inte med att sitta där. Liksom, det är läskigt och jag vågar inte prata.

Nej vet du vad bloggen? Jag är väldigt törstig nu. Måste dricka vatten tror jag. Men först ska jag blogga färdigt.
Åh vad jag längtar tills jag blir 18. Då ska jag först och främst pierca snakebites på min födelsedag, sedan när de läkt blir det mouche och sen septum. Fast såklart ska jag byta den näsring jag har nu till en liten diamant. Hur skulle det annars se ut? D:

Och det blir bara jobbigare att bo hemma. Kvävs i princip av det. Äcklas av familjen. Det är som om mitt samvete stöter bort dem från mitt känslocentra likt kroppen stöter bort främmande bakterier för att de inte hör hemma där.
Jag hatar dem verkligen.

Nu ska jag dricka vatten innan jag dör av uttorkning. Och så måste jag leta kläder till imorgon.
Hej då och god natt.

Bambi

Haha, robin är ett sådant fint namn <:

Din familj är ond och jag vill gärna följa med dig när du piercar dig :D liksom, it would be fair, eftersom att jag drar med dig när jag ska pierca mig xD




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info