Ärligt...

♥ THaTFuCKiNGaDaM. säger:
eehmm.... :$

♥ THaTFuCKiNGaDaM. säger:
typ..

♥ THaTFuCKiNGaDaM. säger:
gillar du mig? :$ <3

Emelie Strange  upptagen! säger:
Ehm...
Ja :'$
Hur kommer det sig du frågar? :'$<3

♥ THaTFuCKiNGaDaM. säger:
jag bara undrade ;o :$ hihi (A)
tycker om dig med.. men på vilket sätt gillar du mig? ;o ^^ <3

Emelie Strange  upptagen! säger:
"bara undrade" D: alla säger alltid så, det är uttjatat x)
Du är frågvis du, och jag liksom bara typ inte alls sitter här och är röd som en tomat eller ngt, neeeej då ;O
Jag gillar dig på ett sätt som är svårförklarligt för det är liksom.. Jag är knepig, aight.
Jag gillar dig som... som dig. Liksom okej, hhur sk

Emelie Strange  upptagen! säger:
oj D:

Emelie Strange  upptagen! säger:
jag är inte klar än! xD

Emelie Strange  upptagen! säger:
vänta D:

Emelie Strange  upptagen! säger:
* fortsättning*
jag vet inte riktigt hur man ska förklara.
jag får liksom typ... fjärilar å sånt i magen av att prata med dig på msn och ännu mer när vi ses D:
och liksom.. jag gillar dig på många sätt. frågan är snarare; är det ngt speciellt sätt du är ute efter? jag har en misstanke, men det är lagom pinsamt om jag ska babbla ut alla känslor å så är det bara random utan... mening. Då kan de fortsätta vara inlåsta inuti min hjärna ist :') <3

Emelie Strange  upptagen! säger:
så alltså... sammanfattningsvis: jag gillar dig.
mkt. som jag gjort sen... ehm... typ mars.
Fast det vet du inte, för det har jag inte sagt.
ehe D:

♥ THaTFuCKiNGaDaM. säger:
:O sen mars wtf ;o <3

♥ THaTFuCKiNGaDaM. säger:
aw

♥ THaTFuCKiNGaDaM. säger:
men.. på.. DET sättet? ( a )
<3

♥ THaTFuCKiNGaDaM. säger:
^^

Emelie Strange  upptagen! säger:
Jag tror det i alla fall. Det verkar så :$

♥ THaTFuCKiNGaDaM. säger:
awi (A) :D <3

♥ THaTFuCKiNGaDaM. säger:
du är för gullig :$

Emelie Strange  upptagen! säger:
så du "bara undrade" ännu? x'D
<3

♥ THaTFuCKiNGaDaM. säger:
haha ja (A)

♥ THaTFuCKiNGaDaM. säger:
nemen,

♥ THaTFuCKiNGaDaM. säger:
jag typ tror jag gillar dig också :') <3

Emelie Strange  upptagen! säger:
aws, jaså? :')
<3
naw :'D

♥ THaTFuCKiNGaDaM. säger:
j a(A) hihi! :D

♥ THaTFuCKiNGaDaM. säger:
ska bli fkn mysigt o ses igen :-O

♥ THaTFuCKiNGaDaM. säger:
<3


Jag vet inte. Ska jag gråta av lycka eller våndas ännu mer över allt som gnager?
Jag menar... Jag har berättat redan för länge sen för honom att jag gillar honom på "det" sättet.
Har han redan glömt det? Tror till och med jag sagt det 2 gånger för han har frågat innan.
Nu oroar jag mig ännu mer över om han kanske säger så till andra, samtidigit som mitt hjärta är i extas.
Fan att det ska vara så jävligt med känslor.
</3
Anonym

Killar är sådana. Såklart att han inte har glömt bort det. Han säger så bara för att han verkligen gillar att höra det utav dig. Han tycker om dig och han kan inte förstå att du faktiskt tycker om honom.

Om du gillar honom får du helt enkelt försöka lita på honom så är det ;|



Det är vad jag tror iallafall.




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info