<3




Idag var jag med brur och fotade.
Det var en underbar dag och jag trivs så bra med henne.
Underbar vän, utan tvekan.

Vi höll på att bli överkörda av ett tåg. Det var faktiskt riktigt läskigt.
Mitt hjärta stannade till ordentligt. Paniken... allt var så hemskt.
Sen blev det bra igen, när tåget passerat och vi var oskadda.

Sen kom det en bil med pedofiler när vi satt på en gammal tågvagn i solen .
De var läskiga och jag blev paranoid.

Efter några timmar åkte jag hem och sen dess har jag tänkt och tänkt.
Vart är jag på väg?
Bambi

Trots att vi nästan blev överkörda av ett tåg och allt det där, så var det en underbar dag, som vanligt.

Jag trivs att umgås med dig med. <3



Pedofilerna var creepy. Vi får gå dit igen, och om dom stannar så frågar vi dom vad dom vill. <:




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info