Skål och god natt.

Det blir väldigt många blogginlägg nu, men jag har blivit lite beroende. Det känns på något sätt viktigt att minnas dag för dag och timme för timme.
Just nu sitter jag här med ett glas Hustller-Vodka och en coktail av hela flaskan Theralen samt två av de nya sömntabletterna trots att man blir helt wacko av en och det är den dos jag ska ha. Två låter så fjuttigt, vilket det också är, men mamma kontrollerar medicinskåpet så jag kan inte ta fler utan att hon skulle märka. Det var inte så gott att blanda Hustler med vodka, för det smakar helt annorlunda. Det var godare än vodka och Boost för det spydde jag nästan av pga smaken.
Senare när de andra åkt iväg (om de nu gör det) ska jag passa på att se blodets vackra glans samt ta mig den cigaretten jag sparat till speciella tillfällen. Ikväll känns som en speciell dag, en sådan dag man nästan kan tänka sig  dö på. Och jag hade nog, om det inte vore för att jag ska vara med brur min på måndag, och jag vill inte såra henne.

Nej, nu ska jag svepa i mig resten av Hustlern och vodkan, och sen dricka min lilla sömnmedelscoktail och så får vi se vart vi hamnar. Kanske i Neverland? <:



NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info