Pierca mouche den 22 augusti.

Sen jag hamnade på akuten har mamma blivit snäll, vilket är rätt läskigt. Till och med så snäll att hon tillåter mig pierca mouche :O
Det är helt stört, mamma är inte sådär snäll, och dessutom ska hon tyldigen pierca näsan samtidigt, liksom okej?
Men är glad i alla fall, och längtar verkligen! Sen är det bara snakebites på 18års dagen kvar, för jag vet inte om jag ska fixa septum, jag är osäker.
Och jag måste köpa en diamant till näsan, för det kommer inte se riktigt klokt ut att ha den stora ringen när man har två ringar i läppen och sen mouche på det. FÖR mkt. Så det blir till att ha en liten diskret diamant, förmodligen neutralfärgad eller svart. Jag ska i alla fall ha en svart mouche och svarta hästskoringar i läppen sen <:
Wiiieee :'D

Och faktiskt så längtar jag till skolan, för då kommer jag träffa brur varje dag. Och så saknar jag Gunn och Marcus >:
Men det är inte så långt kvar nu, så det blir ju änna bra då'va.
Och förresten så såg jag VÄRSTA snygga kappan i Ellos katalogen. Jag brukar inte tycka om postorder annars, för det känns så passé och sen så vet man inte om storlekarna passar och massa, men den här var sjukt snygg och jag måste ha den. Fast mamma kommer nog aldrig köpa den, för den kostar typ 700 och hon anser saker för 100 är dyrt, så detta måste vara ett big no. Tyvärr.

Men man kan hoppas. Så länge man kan drömma, så finns det hopp.
Bambi

Jag längtar också till skolan, för att träffa dig, Malcusch, Gunn & förmodligen SH :D

Åh, din mamma är snäll o__o btw, du ska hänga med mig den 14 januari då jag skaffar snakebites! :D




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info