Ny design igen.

Hejsan bloggen, återigen.
Jag har som syntes gjort om min design ännu en gång.
Nu är det rosa, min favoritfärg. Jag tycker själv det blev rätt så bra, men jag orkar inte lägga till massa roliga gadgets och widgets för jag vet för det första inte vad jag ska ha, och sen är det rätt onödigt ens, om man inte är känd bloggare eller så att säga, populär.

Jag är dömätt, bloggen. Åt spaghetti med quornfärssås och sen penicillin jag sedan var tvungen att kräka upp för det smakade så sjukt äckligt.

Jag saknar Bambi, och Mikael. De är så underbara.
Jag förstår inte riktigt hur jag har sån tur att känna dem,
men jag är glad att jag gör det :)

Nu ska jag ta en Panodil till samt kolla bilddagboken för att se vad alla ytliga människor kan ha kommenterat idag.

Hej så länge bloggen <:
 
P.S  Det blev inget Nordens Ark pga min feber >:
Bambi

Din blogg blev nice, hörru! :D

Jag tycker att jag har en sån tur att jag känner dig, för du är den enda äkta personen här i Trollhättan.



Saknar dig <3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info