Mitt hjärta kniper åt



Idag har jag mått bra och dåligt, till och från. Vaknade och blev livrädd då det första jag ser är en spindel på min vägg, endast nån meter ifrån mig. Mamma fick ta bort den.
Skolan var rätt seg, och jag märkte att en viss person inte mådde så bra vilket gjorde mig lite ledsen eftersom jag hatar när folk omkring mig mår dåligt :( Sen gick vedebörande hem och jag tror det kanske var bäst, för det behövdes nog lite vila.

Nu sitter jag här och har ont i hjärtat, det är hjärtklappning. Känns som jag sprungit flera kilometer, men det har jag inte, jag sitter bara här. Det gör ont, men jag säger inte till någon för ingen skulle bry sig. "Jaha? Och?" hade mamma sagt. Så jag håller tyst.
Någon som har lust att cama med mig? Känner för att vara oseriös. Behöver kanske det, också.
Btw är mitt hår rosa nu, fast det vet du nog redan eftersom de flesta som läser min blogg är de jag umgås med IRL. Haha, så lyckat. Men jag bryr mig inte för jag skriver för mig själv, typ schizo men whatever.
Idag är jag grinig, riktigt grinig.

Inatt kunde jag inte sova heller. Och mina sår ser numera ut som kattklös pga slött rakblad. Patetiskt. Jag behöver nya.

Razors, satisfaction they give. Razors, free my mind and soul. Razors, I love them deeply. Razors, I can't let go.
PimPim

höhö cama får lajf!! xD HAHAHAH <3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info