I've fucked up my brain



Idag har dagen varit rätt okej, men lång och seg. Jag har mått dåligt av och till men mestadels helt ok. Mitt glädjeskutt kom när sötaste Lilli smsade mig och berättade att hon anmält sig till Modell Lab, ett ställe där man sminkas och stylas gratis, fast betalar för korten (där priset för smink och styling inräknas) så det är egentligen inte gratis, men i alla fall, så får hon ta med sig två kompisar och då valde hon mig som en av dem! Jag blev helt överväldigad, och jättelycklig! Jag har alltid älskat mode och olika stilar, och att själv få stå i en riktig fotostudio är ju hur coolt som helst :D Men just att hon frågade mig av alla, jag blev helt tagen av det<3 Superglad blev jag!
Fast jag kommer vara petig med sminket, för jag måste ha det på ett speciellt sätt, haha. Och de får inte ändra min frisyr ;) Jävligt snällt i alla fall<3

Mindre trevligt är att vad det nu är som brukar förfölja mig hem och till bussen har kommit tillbaks, speciellt kände jag det på hemvägen. Jag sprang nästan, och varje gång jag såg en skugga i ögonvrån vände jag mig snabbt om, men det var ingen där. Paniken steg och hjärtat bultade hårt, benen rusade framåt. En bit längre bort såg jag mitt hus och jag ville springa hem så fort det gick, men jag vågade inte, jag var för rädd. Sen när jag kom in slappnade jag av lite lättare.

Idag är jag riktigt tjock dessutom, för när jag kom hem åt jag två portioner sallad, ca en fjärdedels liter glass och lite choklad mousse. Nu ser jag gravid ut bara för att magen blivit så stor, så jag har ångest över det och vill bara slita bort allting. Jag kan nästan lova att jag gått upp 5 kilo sen jul, det känns så, och ser ut så. Jag vågar inte väga mig hos skolsyster sen när hon ber mig, men ändå känns det bra att veta så man vet hur många kilo man har kvar att få bort innan man väger åtminstone 45 kg. Det är mitt mål.
Nu ska jag photoshoppa och se om den där tönten DrLol på bilddagboken fortsätter att skriva elaka saker till mig. Om så är fallet tänker jag rapportera honom.
Puss<3
Benji

lilli hit å lilli dit. jag då?

inte för jag vill ha "uppmärksamhet" på d sättet. men hallå?

du har ju inte enns nämt att du fick rosor av mig.

men du nämner lillis sms? ;S verkar lite väl skumt aså. :(




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info