Rip my fucking heart apart, you're good at it.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hannah säger:
 hur kan du ens leva med dig själv efter allt du gjort?
[Emelie] <3 säger:

och vad har jag gjort?

Hannah säger:

lite knasigt att du inte vet det själv.

[Emelie] <3 säger:

nej det är det inte.

▪ Hannah säger:

pft

[Emelie] <3 säger:

pft på dig själv. jag har inte gjort ett skit.

[Emelie] <3 säger:

om jag nu har gjort något kan du väl vara så vänlig att tala om det?

▪ Hannah säger:

t.ex allt det du gjort mot pickles.

▪ Hannah säger:

uäh jag orkar inte slösa min tid på dig

▪ Hannah säger:

/

[Emelie] <3 säger:

Hahaha men gud du är ju fan hysteriskt rolig xD haahhaa att du ens kan med att tro på det xD

[Emelie] <3 säger:

HAHAHAHHA *dör av skratt*

▪ Hannah säger:

dog du verkligen av skratt?

▪ Hannah säger:

och varför skulle han ens ljuga om något sånt?

[Emelie] <3 säger:

HAHAHA ja jag dog typ ja. för jag fattar inte hur NÅGON ens kan vara så dum att gå på det han sagt xD haha han ljuger för att han KAN. Så har det alltid varit.

[Emelie] <3 säger:

Han ligger inte psyket, som han påstår. Han säger bara så för att han vill känna sig älskad. Ärligt, tror du han tjänar 26 000 i månaden? Inte ens han PAPPA gör det. Gud jag känner människan mer än du gör. Han har själv berättat att hans pappa tjänar omkring 10 000, så varför skulle Benji, som PRAKTIKANT tjäna 26000? Praktikanter får inte ens LÖN.

[Emelie] <3 säger:

och sen, misshandel? Me? HAHAHHAHA jag dör! Jag har inga muskler, och jag SLÅR definitivt inte folk. Misshandlar? Ohja, se bara på mig, jag är ju verkligen den som misshandlar folk xDDDD hahahahaha att ni ens kan gå på sånna dumma saker xD

[Emelie] <3 säger:

HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAA

[Emelie] <3 säger:

'jag skrattar er rakt i ansiktet. FAILADE är vad ni är som ens kan MED att utsätta er själva för sånna lögner. Ni spelar honom rakt i hand.

▪ Hannah säger:

Jag kan också förstå att han inte får 26000 i lön. Men det säger ju jag inte till honom. Jag vet också att du kan vara riktigt bra på att ljuga själv, emelie.

[Emelie] <3 säger:

Jaså det kan jag? Om vad i så fall?

▪ Hannah säger:

Och med dom psykade grejerna du skrivit på din blogg så är jag säker på att du kan slå någon om du är arg.

[Emelie] <3 säger:

Hahhahaa xD Jag tar inte ut mina känslor på andra. De håller jag inom mig och orden.

[Emelie] <3 säger:

Jag ljuger inte, jag avskyr lögner. Hela min tid med Benj har jag blivit utsatt för lögn efter lögn. Jag vet inte ens om något han sagt är sant, eftersom han verkligen ljuger om ALLT. ALLT ALLT ALLT. Är han på biblioteket så säger han till folk i tele att han är på stan etc. Liksom helt jävla onödiga saker att ljuga om. Han är sociopat. Han ljuger för att det gagnar honom.

[Emelie] <3 säger:

du vet väl att det var/är han som var kid2vicious på kamrat som lurade anna? Det var/är han som är emoboi @ kamrat också. Han lurade er, han lurade mig. Han fejkade att han var hela jävla GC och matt och tony från Mest sen två år tillbaks, och tror fortfarande jag inte vet om att det är han. Han tror fan man är dum i huvet. Han har bara hittat på Tim, Robin och alla andra han nu "känner". Jag VET inte varför, men man kan inte lita på honom. Så jag fattar fan inte hur någon ens kan tro på det han säger.

▪ Hannah säger:

vet du vad, jag bryr mig inte om vad du säger. det kan vara så att du har rätt, men det spelar ingen roll. jag behöver inte tro på dig. jag kan skaffa mig en egen uppfattning. jag vet i alla fall att pickles har ett större hjärta än dig, om du ens har något. och oss ljuger han inte för. jag förstår inte varför du berättar alltdetta för mig, varför skulle jag tro på ytligheten själv? alltså dig.

▪ Hannah säger:

och jag VET det om kamrat  du tror väl inte att jag är cp i skallen? vem som helst fattar ju att good charlotte inte skulle vara medlem på kamrat. lol

[Emelie] <3 säger:

med tanke på den intelligens du visar nu kan jag inte ens förstå hur du ifrågasätter mig.

▪ Hannah säger:

att du ens kunde gå på det liksom. jag sa till anna hela tiden att hon var dum som gick på det, och att du hela tiden blåste i henne mer lögner över msn, efter som du tydligen också trodde på det. i alla fall så sa jag alltid "när jag väl ser den där emelie så skall jag slå henne" för att det sårade anna.

▪ Hannah säger:

jag undrar vem som är smartast. den som hör röster och skär sönder sig och vill ta livet av sig och vill bli smalare fast du redan ser ut som ett äckligt skelett, eller den som är nöjd med sig själv?

[Emelie] <3 säger:

Hahah men det är ju inte mitt ffel eller hur? Det är ju inte JAG som skapade de kontona, eller JAG som satt och skrev all skit till henne och mig själv. Det var BENJI som satt och fick anna att blir kär i en jävla PÅHITTAD människa.

▪ Hannah säger:

du dissade min sista fråga.

[Emelie] <3 säger:

du dissar mitt svar på din sjuka anklagelse

▪ Hannah säger:

du är photoshopad. du är overklig. hejdå.

[Emelie] <3 säger:

klart jag är. photoshop är den enda som kan få en att se någorlunda mänsklig ut. Du är inte verklig eftersom man endast är verklig om man existerar. I mina ögon är du död.

▪ Hannah säger:

dom photoshoppade ögonen eller dom riktiga ;)?

[Emelie] <3 säger:

både och

▪ Hannah säger:

coolt

[Emelie] <3 säger:

ohja

▪ Hannah säger:

har du blivit smalare eller är det bara din själ som försvunnit?

[Emelie] <3 säger:

jag är tjockare än någonsin och min själv är död

▪ Hannah säger:

poetiskt. väldigt såädr emoaktigt

[Emelie] <3 säger:

du gillar ju emos så du borde veta

▪ Hannah säger:

gör jag? jaha det visste jag inte

[Emelie] <3 säger:

nu vet du

▪ Hannah säger:

vilka "emos" gillar jag då?

[Emelie] <3 säger:

alla skulle jag nog gissa på.

[Emelie] <3 säger:

speciellt wemos

▪ Hannah säger:

men jag gillar ju inte dig?? det där går inte ihop lilla du

[Emelie] <3 säger:

Nej du har ju aldrig gillat mig, du är rätt dålig på att ens fejka.

▪ Hannah säger:

du är rätt dålig på att formulera dig. umgås jag ens med s.k. "emos/wemos"? nej.

▪ Hannah säger:

det gör du däremot

▪ Hannah säger:

eller förlåt, -.- ni kanske är screamos eller nåt

[Emelie] <3 säger:

jag umgås inte med någon som ens kan liknas vid det.

[Emelie] <3 säger:

sen kan jag formulera mig ypperliggt väl. det är kanske mottagaren som inte är lika duktig på att förstå?

 [Emelie] <3 säger:

tydligen inte. Men du kan ju bära med dig i ditt hjärta att du aldrig varit en bra vän, i alla fall inte mot mig. Sen kan du ju typ dö eller något så ses vi kanske båda i helvetet. Hej då Hannah Fuckface

  ▪ Hannah skickat 2009-02-14 13:36:

det är inte så lätt att vara vän med någon som aldrig pratar när man är utomhus med personen för den tror att alla hatar henne osv. jag hoppas du tar livet av dig.

 

 

Olivia

- skribent på http://olivnos.blogg.se/

Hon verkar cepe :|

gunn

vet inte om jag ska skriva vem är hanna eller om jag ska skriva vad är hanna... :S




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info