Everyobdy, put your hands up and say "I don't wanna be inlove, I don't wanna be inlove"

Folk är respektlösa. Jag förstår inte hur Marcus och Christian i min klass (samt några andra när de får höra) kan med att göra elaka saker emot mig när de vet att jag har fobier. Bakterier. De tar medvetet på mig på elaka sätt för att jag ska må dåligt. Respektlöst. De fattar verkligen inte hur det är att ha fobier :(
benj

tar på dig vaaart? =S :O

får jag slå dem?

Har markus också gjort det :S Jag vet att daniel är en fullblodad idiot men markus :S skitsam säg till om du någonsin tycker jag är jobbig :S

Har markus också gjort det :S Jag vet att daniel är en fullblodad idiot som skiter i va fan folk har för problem och fobier men markus :S skitsam säg till om jag någonsin blir för störande bara ok? hade rosa

Anonym

DANIEL????? :s:s:s:s:s fan va jag hatar han... jävla idiot asså. Säg bara till om jag någonsin blir för jobbig :S/Gunn




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info