"And just when I think I could die, you come and bring me back to life"






















Klockan är precis tolv nu. Tolv på denna torsdagsmorgon under sportlovet. Mina öron susar, men jag vet inte om det är tinnitus eller dator som orsakar ljudet.

Igår gick jag och lade mig kvart i tre på natten. Egentligen är det ju morgon då men jag säger alltid natt för det låter bäst så eftersom man normalt sätt brukar sova vid den tiden. Jag somnade vid halv fyra tror jag, men jag är inte så säker. Jag brukar på något sätt räkna tiden med hjälp av låtarna i spellistan i mobilen, och jag tror jag somnade nån gån vid låtarna på "T".

I alla fall, jag tänkte bara uppdatera lite, för det var ett tag sen sist känns det som. I vilket fall som helst tänkte jag göra en snabbresumé här;

Måndag: Drog till Drottningtorget, mötte Bambi och vi gick och köpte godis för 86:-  Sen väntade vi på Gunn och Stig Helmer, men bara Gunn kom i tid så vi väntade i en halvtimme på att Stig Helmer skulle komma men han dök aldrig upp, och det var svinkallt och det bästa av allt var ju att SH's mobil var död xD hahaha men det ordnade sig tillslut och alla kom fram :)
Sen var det dags för filmkväll och vi såg på Bolt, IT, Teeth och StepBrothers. Ingen film var bra, haha. De var väldigt konstiga faktiskt, och sen kunde jag inte se så mycket för jag hade fullt upp med att schasa bort Gunn från mig eftersom han petade på mig nonstop xD Haha. Jag har blåmärken efter det där! :O
    Sen när vi sett klart filmerna skulle vi sova, och vi hade en tävling om vem som kunde vara vaken längst. Stig Helmer förlorade med en gång för han somnade så fort vi la oss haha. Sen somnade Bambi, sen Gunn och jag sist. Jag somnade klockan 8, woho! Och sen vaknade jag klockan 10 ungefär så det var 2 timmars god sömn :P Hahhaa.

Tisdag: Åkte hem från Bambi, kom hem, satt vid datorn och pratade med Mattias på msn :) <3 Massa mys :*

Onsdag: Var med Bambi och Stig Helmer i stan. Vi var på Överby och kollade på folk och gissade vad de var för människor typ. En tjej som såg ut som en knarkad prostituerad gick förbi och Bambi bara;
"Vad tror du om henne då? Vad är hon?"
Jag: "Hora."
xD
Haha ne men vi är inte så elaka bara det att vi hade inget bättre för oss typ :P SH var dessutom SEN igen .__. och Gunn dissade oss för Michael. Jävla emo :(
På kvällen så pratade jag med Mattias i tele :)<3 I 1 timme och 55 minuter :D Det var massa mysigt, och han är bara så underbart bäst<3<3 Längtar till lovet som bara den!<3
Gick och lade mig som det står i första stycket av inlägget för jag kom på nu att det var ju igår och inatt det här var, haha. Smartbrain.

Idag då? Jo då ska vi hem till Stig Helmer i Vänersborg och typ umgås. Gunn och Michael ska dricka och kommer säkert bli jättefulla och jag ska bara dricka lite :) Bambi och SH ska vara snälla barn och inte dricka alls :) Jag kommer nog ringa folk, eller kanske. Jag har inga pengar att ringa för så där sket det sig, haha. Jag är trött, mamma väckte mig vid 10 tiden. Hon är en elak person.

Men men vad jag tänkte skriva här var egentligen att jag trivs massor med Mattias (: Jättemycket, och jag har inte skurit mig på fyra dagar :D Det är nästan rekord. Awesome<3
Kan lova att det är tack vare en viss person :*

Nu orkar jag dock inte skriva mer så hej svejs :D
Bambi

Mitt sportlov har spenderats med dom personerna som visar mig ljuset i mitt liv, ni är helt underbara <3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info