Vintertema på bloggen

Märkt att det blivit lite vintermys i min blogg?
Fallande snö och kalla nyanser gör det hela lite mera decemberaktigt. Till våren blir det vårsol och glädjande saker, eftersom våren gör en glad och vintern gör en deprimerad. Haha.

Vad tycker ni är roligast när man gör om bloggen efter säsongen?
Anonym

Hej. Ville bara säga att jag typ är beroende av din blogg och älskar den. Du skriver så vackert, och jag känner igen mig i mycket av det du skriver. Dessutom har vi samma musiksmak, och kent är guld värda.



Jag undrar en sak, vad tror du händer efter döden? Tror du på himmel och helvete? Andevärlden? eller helt enkelt att när man slutar andas finns man inte mer och att allt blir svart? Skulle uppskatta om du svarade på detta. Är nyfiken. Men du behöver så klart inte.



Tack för att du är du och för din blogg.

Martiny

Det blev skitcoolt med fallande snö :O<3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info