Vad är samhällets problem?

Kan man låsa in vem som helst på psyk nu för tiden eller?
Nu har Mikael åkt in igen och det är inte okej!
Han har ingen anledning att hamna på psyk, och det har inte jag heller. Så varför vill folk sätta in en på sådana hemska, hjärntvättar ställen?
Jag förstår inte samhällets logik. Den är hemsk och oacceptabel.
Jag vill inte ha något med svenska samhället att göra alls, då hela systemet suger apröv, för att använda finare uttryck.

Och vad är det med småbarn och mobiler, datorer och egna tv:n? Hallå, barn ska inte ingå i vårt jävla IT samhälle!
Barn ska vara barn och leka med andra barn som vi gjorde när vi var små. Den nya generationen barn är hemska, otrevliga och våldsamma. 12 åringar som våldtar 19åringar kan man läsa om. Och jag kan lova att det är IT samhällets fel. IT samhället suger!
Sverige suger!
Livet suger!

Jag är så arg och ledsen över att Mikael åkt in. Han betyder massor för mig. Han är underbar och snäll och sjukt trevlig och allt annat man kan vara. Jag klarar inte av att ha mina vänner som åker in på psyk.
Varför ens? Det finns ingen anledning!
Jag hör inte hemma där, och det gör verkligen inte Mikael heller.
Bambi

Ingen människa överhuvudtaget hör hemma där. Det ni gör är vad vilken annan människa som helst gör (läs några få.)

Egentligen är det som ni gör "normalt" i denna generationen och du har rätt om barn och IT-samhället.



Barn ska vara barn. Och om jag kunde välja, så skulle jag JÄVLIGT GÄRNA vilja vara barn igen, för det var så roligt.

Men det är något som dagens barn inte får uppleva, det underbara och det bra som fanns innan dom blev tonåringar.

CupCakeDesu

- skribent på http://yzmacore.blogg.se/

Samhället suger. Låt oss flytta till Japan! >w<

Hanna

samhället är sjukt.. barn idag blir ungdommar direkt, det är sjukt..



psyk är fel, såna grejer borde bara vara frivilligt<3

nellie

Det är hemskt <3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info