Tankar

Jag ska göra nånting
Jag ska slå er med häpnad
Gå över en gräns
Jag ska bryta mig ut
Jag älskar dig så
Som att vara beväpnad
Och under belägring
Kan jag skjuta dig ut




Jag ligger i sängen pga kylan. Deppar. Är sur och ledsen och samtidigt glad.
Vet inte varför jag är något av det.
Mamma tvingar mig äta men jag är inte hungrig. Jag har ingen matlust.
Jag saknar sommar. Väldigt mycket.
Jag saknar folk, väldigt mycket.
Jag saknar allt som var så bra förr. Allt.
Men inte det dåliga, det gör jag verkligen inte.
Jag saknar att ha pojkvän, samtidigt som jag är glad att jag inte har det.
Jag saknar att leva utan bry mig.
Jag saknar hur jag såg ut.
Jag saknar allt, och hatar nuet.
Vintern är deprimerande.
Bambi

Snart är våren och sommaren tillbaka.

Det kommer gå fort, precis som sommaren :/ <3

Hanna

ingenting först kom ingenting sen kom ingenting..



vintern går snabbt<3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info