Suck my dick

Asså idag rage:ar jag igen. Lite i alla fall.
Varför? Jag vet inte. Jag är arg, sur och grinig. PMS tror ni allt va, men nej det har jag fan heller inte.
Och jag vägde mig igår. Fick jag damp eller vad???!
Typ BUP jävlarna kan gå och dö. Jag vill inte HA mina äckliga make-yourself-fat mediciner.
Och de säger att man ska gå ner i vikt av fluoxetin? HAAHAAAHA fan heller!

Jag äter inte mycket. Ändå går jag bara upp och upp i vikt. Och jag tänker ALDRIG säga hur mycket jag väger för det skämms jag för. Hade jag vägt 50 något så hade jag sagt det, men inte när jag väger såhär shalal mycket. No way!

Asså jag ser ut som en skadeskjuten kråka. Inte roligt, bloggen! Och jag blir dissad av en viss person som typ rage:ar på mig eller något. Och kontakten med Seb verkar ju ha försvunnit. Alla bara lämnar. FETT ILLA, MEN SÅ BLIR DET NÄR MAN ÄR CP SOM DU ÄR EMELIE!

aaaaaaaaaaaaaargh.

RAGE!
Bambi

Emelie då ): <3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info