So kiss me goodnight, say it's allright

Jag är trasig. Försök limma ihop mig, jag kommer gå sönder igen.
Astrid

Om du vill prata om något eller så, så får du gärna komma till mig jag lyssnar gärna!



Btw, älskar din nya design <3

Erica

- skribent på http://cabane.blogg.se/

Jag tänker fortsätta laga dig tills dess att du är riktigt hel. Eller hel och hel..jag tror inte man kan bli det.. men så hel som du bara kan bli iallafall.

du fattar vad jag menar vännen<3

jag älskar dig<3

Josy

För det första så vill jag bara säga att jag tycker du är otroligt stark som vågar stå för den du är. Att du verkligen vågar ta till dig all kritik och bara igga det. Jag förstår ju inte tekniskt sätt hur du mår och så, men jag kan på ett ungefär förstå det. Jag har sett dina videobloggar via youtube, och i en av de så säger du att du inte är perfekt eller fin, men jag tycker du har fel. Jag tycker du är så otroligt fin. Det tycker jag verkligen, och jag tycker du borde ta åt dig och vara stolt över det även fast du inte tycker det. Och alla kan inte vara perfekta, ingen är perfekt, ingen är felfri.



Jag läser din blogg varje dag. Jag beundrar ditt budskap och hela

dig överhuvudtaget. Och hoppas att du får en väldigt trevlig jul!




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info