Skoldagen


Dagen började med att jag försov mig en timme och var tvungen att springa till bussen.
Väl i skolan dissade jag psykologin och svenskan, så jag och Bambi tillsammans med Michael spenderade 4 timmar med att prata och skriva låtar.


Bambi och Michael coolar sig med varandra.

Efter fem timmar i skolan varav en i ljudinspelningsrummet kommer Carah och säger att Digitalt Skapande är inställt, så det var en helt onödig dag i skolan fast en rolig dag med mycket skratt.
Det negativa med dagen: Mikael hamnade på psyk.
Inte Michael på bild, utan min Skåne-Mikael.

Nu är jag således hemma och surar över samhällets problem och brister.
Slänger in en sista charmig bild på mig och Michael. Fin som fan, haha.


The end!

Bambi

Dagen var awesome, 4 timmar utav random shit xD

HAHAHA, bilderna är charmiga! ^^




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info