Platina blond i vinterblek hy

Sitter och bleker håret, lyssnar på Kent och har precis kommit in från kylan.
Jag hoppas mitt hår blir platina nu, för annars blir jag lite sur. Jag har faktiskt blekt det tre gånger om man räknar med denna.
I och för sig var det ju från svart, och det kan ta upp till 6-7 blekningar men jag vill att det ska räcka med tre...

Cupcake kanske inte kan komma till Gbg på lördag, och det är synd. Vore ju så himla kul att träffa henne!
Men men, vad gör man?
Ska måla naglarna rosa sen och så bestämma kläder till lördagen. Tror det blir mina trasiga jeans och kanske mina leopardleggings under, men vi får se. Kanske tar de vita trasiga jeansen, det var ett tag sedan jag hade dem. Men jag ser ännu fetare ut i dem, trots att jag älskar dem.

Åh, låten "Sjukhus" av Kent påminner mig om min tid inne på psyket. Det är hemskt, men jag älskar den låten.

Nu är det 43 minuter kvar av blekningstiden och jag vet inte vad jag ska göra på de 43 minutrarna. Kanske göra Tex sällskap igen, han är så ensam där ute annars. Vi får se.
Behöver ändå röra på mig, jävla fat ass som jag är.

Det var allt för nu. Och jag vill tacka er 53 och ibland lite mer, läsare som alltid läser min blogg! Jag blir jätteglad att så många kan finna den intressant.
Så tack och hej för nu! :D
Martiny

Jag läser alltid din blogg<3

Julia

Tack själv för att du skriver i bloggen :D




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info