Like wtf?

Dude, vad har hänt?
Bilden kanske inte visar det, men jag ser faktiskt bra ut idag.
Alltså söt-bra. Inte bara bra. Utan söt-bra.

Måste vart Gud eller någon som hört mina böner och bestämde sig för att göra mig gullig för en dag.
Wow, tack!
I needed it.
Men i cam ser jag cp ut, och på bild också. Men bra IRL.
Udda? Ja.

Har vart ute med Tex och ätit lussebulle idag. Lussebullar är sjukt gott verkligen.
Och min arm kliar. Den är irriterande. Och Bambi är och duschar och ingen annan är social på msn. Det är i och för sig sjukt tidigt ännu. Borde egentligen sova nu, haha. Men jag har vart vaken sen jag bloggade förut, vid halv sex på morgonen. Då får man vara vaken.

Asså jag är sjukt sugen på choklad! Men jag har chokad i mitt godis, hihi.
Men jag kan inte äta upp allt nu, då har jag ju ingenting sen. Men hälften försvinner nog nu. Jag är en godisgris. Gris alltid, men speciellt godis gris.

Nu nallade jag en Center. Asså det är så sjukt gott!
Center, plopp... Rosa-blå flaskor. Asså godis!<3
Bara för det var jag tvungen att ta en till center, haha. Som sagt, det försvinner nog rätt snart.

Det var allt för nu.
Chatta ikväll? <:
Tänkte vara uppe hela natten.

Bambi

Jag hatar dig för att du har godis, men jag har fler lussebullar :3 MÖÖÖP!

Nellie

Ja du är verkligen riktigt söt! :)

Hanna

skumm tomtar e gott<3

Julia

Jaa, du var jättesöt idag! :) <3

julia

du är alltid söt emelie, verkligen<3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info