It's just a bad dream, bad dream

Asså jag dampar. Typ alla saker från mitt skrivbord ramlade ner och jag typ bara; @£$€$$!!!=)(/#8274294014205 typ.
Asså ni fattar: rage.

Och mitt hår ser typ shalal ut idag. Och mitt  smink med. Asså orka ens sminka sig när det är lov?
Jag  gör det ändå. För jag kan inte se mig själv utan smink.

"This is not a fucking mindgame, this is the truth, the truth about my shame."

Jag spelade in när jag sjöng på mobilen idag. Min låt. Mina ackord. Det är så roligt att spela på DeeDee baby. Jag älskar honom. Han är så fin, och bäst. Bästa basen ever.
Även om jag vill ha en Hello Kitty bas, haha.

Asså visste ni att det finns AK47:or med Hello Kitty? Helt sjukt. Asså vapen, riktiga jävla vapen med Kitty. Är det inte galet eller är det galet?
Helt sjukt. Världen bara spårar ut mer och mer.



Asså jag längtar sjukt mycket till mellandagsrean. Jag ska shoppa upp alla mina pengar. Och spara lite, till tågluffen  nästa år. Jag längtar sjukt mycket till sommar och sol.
Då blir det Göteborg, fota massor och konstgräset. Samt Burn burn burn och Monster.
Yeah!

Haha asså detta inlägg är sjukt onödigt men jag har hamnat i en I-am-addicted-to-my-blog-period nu så minsta lilla som händer = jag bloggar om det.
Typ som i början av inlägget. Att saker ramlar ner från mitt skrivbord. Så mycket händer i mitt liv.
Vad händer i erat?
Anonym

ingenting händer :(((((((((((((

Bambi

Jag som har sett dig utan smink, tycker att du är fin i det. Men förstår att du inte vill vara utan smink om du har ett rött märke på facet :/ <3



Haha, AK47:or med hello kitty!! xD

Tågluffning & jag hänkar på till Göteborg på sommaren (Y)

Anonym

panik och ångest är vad mitt liv består av,

jag vill bara försvinna just nu

Anonym

ingenting händer här heller.

blivit dumpad av min pojkvän

vilket tar rätt hårt på mig..



föresten, du är riktigt fin.. :)

Hanna

jag tror jag är sjuk för jag städade mitt rum i 4 timmar igår :O det är ungefär vad so mhänder i mitt liv! :P




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info