Idag

Solen skiner genom molnen. Härlig snö ligger på marken. Mamma säger att det är vindstilla och inte alls kallt ute.
Perfekt fotoväder med andra ord!

Jag ska möta upp Bambi halv ett om inte tidigare, det beror på när hon vaknar, haha.
Sen ska vi till Fairlane tattoo och fixa med mina piercingar så jag kan få nya smycken. Alla goes excited (stavning bra där) sen ska vi panta our beloved burkar och flaskor och få ihop lite mer cash till vår tågresa nästa sommar.
Vi ska hänga med Mimmi och träffar kanske på andra peps i stan. Och shit vad jag skriver gangstah nu men så får det vara ibland.

Det var allt för nu. Nu ska jag byta om och dampa mer på mitt smink och hår som inte alls blev som jag ville ha det.
Ciao!
Bambi

HAHAHAHAA, dagen blev aldrig som vi planerade det xD




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info