Hemma idag och imorgon

Jag är hemma från skolan idag och imorgon då jag mår dåligt.
Inte så jävlans mycket fysiskt men även det.

Har ingen ork kvar till någonting. Orkar knappt andas.
Varje steg är en kamp. Jag vill bara sova, sova, sova.
Och jag är fet. Jag har ätit två mackor och en banan idag so far. Mamma kommer tvinga i mig mer mat sen, det lovar jag.
Jag vill inte. Jag vill inte vara tjock mer. Det svider att vara det.

Och vinterblekheten har satt sig in nu. Mina händer är genomskinliga så alla blodådror syns. Därför hatar jag vintern, för jag blir kritvit. Och det är inte fint på mig.

Har tagit på mig mina plastarmband igen. Jag gillar dem. Men de är sjukt svåra att få på och av, för de krymper liksom med tiden. Lite jobbigt, men fina är de.

Och jag hade en så sjuk dröm inatt. Det märks att jag spelar för mycket tv-spel eftersom jag i drömmarna hamnar i ett av dem som inte ens finns, i och för sig, men det är ett spel och man måste klara banan utan att dö. Det värsta är att karaktärer från andra drömmar jag haft återkommer i dem nya. Jag undrar ibland om jag blivit galen, med tanke på de sjuka drömmar jag har varje natt.
Men vad vet jag. Vad vet ni. Vad vet Gud som inte ens finns?
Ingen vet någonting.
HannaH

det är det som är det mest skrämande, tt ingen vet och ingen kmr någonsin att göra

Julia

Hoppas att du får tillbaka orken snart. <3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info