Haters make you famous but love will make you shameless

Asså fuck.
Big heartbreak på allt. Jag har ännu en gång insett att jag aldrig kommer bli fin igen.
My time is passed. Men kanske kanske till sommaren / våren. Då brukar man bli fin igen. Vintern, åh nej. Vintern gör en ful och tjock.
Jag längtar så till maj, juni och juli. I maj piercar jag snakebites. Då kanske jag bli fin igen. Och då ska jag vara platinablond och ha lång lugg åter. Det längtar jag till.
Juni och Juli kommer vara rent jävla awesome. Tågluff med den bästa och Alex jag inte känner än. Men det är awesome ändå. Om vi har råd att bo på vandrarhem eller om någon snäll dyker upp och erbjuder plats att sova för oss.
Vi kräver inte mycket, bara sovplats. Ingen mat eller något. Soffa går bra, golv också. Bara vi är inomhus där det finns spegel och badrum. Tvättstuga också bra. Våra kläder kommer ju bli rätt smutsiga.

Men jag känner mig så äckligt fet och ful nu, trots att jag sminkat mig. Jag har ätit två mackor, och nu mår jag illa. Inte bra, inte okej.
Och ful är jag för min lugg är cp och mitt hår vill inte ligga som jag vill och mitt smink är fint men klär mig inte längre. Dagen i Göteborg med Levi var första gången på länge jag såg rätt okej ut. Det saknar jag.
Julafton kanske kanske kanske jag gör det igen. Som förra året, när man vägde 54 kg och hade fint fint hår och smink och alla avgudade en. Det saknar jag. Att se bra ut.

Gud vad jag tjatar. Egentligen. Men det får man göra. Det är mina tankar, min blogg och mina ord. Så då skiter jag i vad andra tycker. Jag måste få säga att jag saknar mitt utseende. Det är okej, man får göra det.

Nu värker mina armar för jag sitter böjd som en kamel's puckel framför datorn. Så jag slutar nog här.
Dot dot dot. Ehe.
Vi hörs senare.
Bambi

Läskigt att du skrev ett sådant här inlägg, för jag låg och tänkte på att skriva ett sånt.

Sommaren ska bli awesome, man tappar sjukt mycket vikt när man inte är hemma.



I mina ögon är du och har alltid varit vacker. <3

Nadja

Asså du är så jävla vacker emelie, glöm inte det.

jag menar det <3

Emma

du är vacker så det räcker, jag lovar. <3

låter himla roligt att tågluffa faktiskt <: ni får ha det så roligt då i alla fall!




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info