Godmorgon alla bloggare och bloggföljare!

Oredigerade bilder gillar vi!


Jag har precis målat naglarna svarta, förutom lillfingernaglarna som är lila.
Man får ju ha något lite annorlunda förstås.

Idag ser jag ut såhär. Kör på kort hår ett tag tills mitt har växt ut till axlarna, för annars passar det inte att ha löshår. Dessutom är mitt hår lejonpäls just nu vilket också bidrar till en mindre smickrande löshårs tillställelse.
Har tupperat upp håret som back in the old days. Jag tycker faktiskt jag passar i det, så det så.

Nu ser ni min nya skjorta, och under den en ljusblå tshirt jag fick av brur igår. As fin är den, återigen: tack älskade Bambi.
Man ser även att mina piercingar är utbytta till svarta, och näsan har en hästsko ring istället för en hel.

Och jag vet att jag ser typ utvecklingsstörd ut på bilden, men jag ser faktiskt bättre ut IRL. Ibland ser man helt fucked up ut på bilder, tyvärr. Det är faktiskt nästan så jag själv anser mig se bra ut idag, vilket inte händer ofta. Mysko alltså. Men inte på bild, där ser jag bara cp ut.

Idag skulle jag egentligen varit med Bambi och fotad, men hon har så ont i sin rygg att vi bestämde att ses nästa vecka i stället. Då måste vi även filma vårat hemliga projekt vi håller på med som kommer bli awesome!
Men en sorglig sak är att den Nikon D40x jag fotar med är sönder. Jag trodde det bara var objektivet, men nu när jag har satt på ett annat objektiv så funkar den fortfarande inte. Den vägrar ta bild när man trycker ner knappen, det funkar  när man ställt den på Manuell fokus, men då blir det ingen fokus alls. Helt hokus pokus det dära.

Nu lyssnar jag på underbara Greeley Estates och njuter av deras fina musik. Den får mig att slappna av. Jag älskar dem, haha. Många band jag älskar. Men musik är allt!

Nej men det var väl allt för mig. Tjohej!


P.S
Jag ligger på 12e plats på Blogg.se i kategorin självförbättring! Wie!
Bambi

Det ser awesome ut & hah, varsågod ^^

Kameror kan vara mystiska ;o

Emma

skjortan ser jättefin ut! :D

jag tror jag har haft samma problem med min kamera, och den är likadan o: den surrar bara när man klickar ibland, haha.

Sara

Jätte söt skjorta, jätte fin i håret, du ser awesome ut :D




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info