Goddag

Sitter och väntar på att klockan ska bli fem över 9 så jag kan dra mig bort till bussen med tunga, hasande steg i den nyfallna snön. Ack så trött jag är!
Idag ska jag och Bambi fota lite, kallt kommer det vara, för vi ska fota varann i t-shirt nu i vintern. Kommer säkert bli sjuka, men det är det värt.
Jag har en dålig face day. Dvs mitt face ser inte ut som jag vill. Det ser tjock och runt ut och äckligt. Jag vill inte ha det så.
Jag har däremot en helt okej hårdag, men facet förstör den med sin fulhet. Det är inte okej.

Tex är så söt, han kommer och buffar på mig då och då. Och nu snöar det! Haha. Lite fint sådär. Eller mycket. Kan bli najs bilder nu när snön faller, omg. Men det får inte sluta snöa då.
Shit, måste ha paraply med mig så inte håret förstörs.

Och jag är lite stolt, för jag pratade med Adam igår via msn på tele. Det var roligt, och han är för fin.
Insida som utsida. <:

Nu ska jag rota runt lite på google efter några najs bilder. Vi hörs senare!
Nellie

Du är så härlig! <3

Bambi

Dålig dag idag med, haha >:

Synd att vi inte kunde fota ute, pga kylan >:




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info