En timme en minut

På lördag får jag bara vara med Levi en timme. Sen måste jag vara med mamma.
Det är mammas krav för att vi ska åka.
En timme?? Hallå!
Vi kommer inte hinna prata något ju. Men det är ändå en liten stund vi hinner umgås, sen får vi ses kanske på jullovet eller något. Cupcake, du är awesome men jag är ledsen att det bara blir en timme.
Mamma vill ha typ mor och dotter stund. Det har vi aldrig haft förr, men det kan väl bli intressant.
Jag ska fråga om jag får ta med systemkameran och fota lite, men jag gissar att jag inte får det.
Och jag vet FORTFARANDE inte vad jag ska ha på mig. Vill se bra ut för Cupcake ju. Och ifall man träffar på någon annan man känner. Längesen det hände sist nu i och för sig.

Åh, jag skulle döda för en capuccino med toblerone smak nu alltså. Så sjukt gott.
Och de håller på att spela in film där jag bor, haha. Lite skoj sådär.
För övrigt händer det ju ingenting i denna håla.
Det ska bli skönt att komma hem till Göteborg igen. Det är där jag hör hemma.
Martiny

Du är så vacker gumman, precis som du är<3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info