Det blir förmodligen behandlingshem för mig

Mamma och Tommy har ställt mig ännu ett ultimatum. Om jag inte slutar skära mig inom en vecka ska de leta upp ett behandlingshem åt mig.
Jag vill inte!
Jag hör inte hemma på psykavdelningar. Jag vill inte....
Nu vet ni i alla fall. Och jag orkar verkligen inte skriva långt då detta förstörde mitt så kallade liv ytterliggare.
Great.
Martiny

Nej du hör inte hemma där, verkligen inte. låt bli att skära ett tag, du har ju gjort det förut?

Allt blir bra, så fort du vågar tro det, promise<3

CupCakeDesu

- skribent på http://yzmacore.blogg.se/

INTE BRA D: Så elakt D: Om du hamnar på psykhem kommer jag och hälsa på dig! <33333

Bambi

MEN NU FÅR JAG FÖR FAN RAGE

Du ska inte till något jävla behandlingshem, vad dom än säger. Fattar dom inte bara att det förstör dig ännu mer?!

Jävla fucktards, om dom inte vill ha dig hemma så får dom väl se till att låna lite pengar så att du kan flytta hemifrån!

Julia

Meeeen. :<

Dumma människor! (om dom nu är människor)

för det första så hör du inte hemma där. För det andra så kan man inte sluta skära sig sådär fort om man själv verkligen inte vill. Man får ju förfan återfall och sånt shit. åhh... jag finns här för dig iaf. <3

Hanna

det är elakt av dom att göra så.. dom borde tänka på ditt bästa.. men gör så, sluta skära dig ett tag, bit ihop.. du klarar det, jag vet att du klarar det<3

Pappa

Du måste trots allt förstå vännen.. att de vill ditt bästa! Att fortsätta med ditt självdestruktiva sätt att skära dig och fysiskt åsamka dig smärta är ett bevis på att du inte mår bra. Det vet du ju självklart om...

Om du tänker på saken utifrån deras synvinkel...med rädslan och skräcken som det innebär att leva med någon som mår så dåligt.. då vill man bara laga det som är trasigt... även om det ibland kräver extrema åtgärder.

Emelie.... snälla var GOD mot dig själv och sluta upp med skadorna... det för inget gott med sig som du vet...

Kramar ifrån din Pappa




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info