Dagen som gått

Hej bloggen och hej läsare!
Jag måste börja med att säga att jag blev sjukt överraskad av att ha 21 prenumeranter på bloglovin'!
Men tack så jättemycket för att ni följer mig! Stort hjärta till er.

Sen måste jag berätta om den roliga diskussionen som jag och brur haft under dagen som gått;
"Kan kameler dansa på två ben så att pucklarna rör sig utan att ramla baklänges?"
Jag tror de kan haha, medan Bambi inte tror de kan. Vad gör man då? Frågar 118100 såklart!
Så det gjorde vi och deras svar blev; "Kameler kan inte dansa på två ben."
Det betyder alltså att de kan dansa på fler än två ben, men inte bara två. Tre eller fyra ben krävs alltså för att en kamel ska kunna dansa så pucklarna svänger och har sig. Nu vet alla det och så även vi!

För övrigt hade jag inte en enda lektion. Eller jo, svenska men den gick jag inte på. Så det var fyra timmar i skolan med att bara sitta i mediabyggnaden och prata med Bambi och ibland Bäckis och ha det roligt. Vi uppdaterade även vår gemensamma bilddagbok med diverse roligheter som ni kan spana in under fliken "Bambi & Ichmed --> bdb"

Det var allt för nu.
Vad har ni själva gjort idag?
Bambi

HAHAH, våran dag har varit awesome!




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info