Dagen i Göteborg

Dagen började med att jag och mamma tog 10:03 tåget till Göteborg. Sen när vi var framme kollade vi in Rut med flera, Monki, H&M, Carlings och massa andra affärer. Shock såklart också! Och jag blev förälskad i ett par sjuukt snygga pumps för 749:- och en rosa hoodie för 1 200:- Vem fan köper en hoodie för ett tusen två hundra?
Jag köpte i alla fall två burkar vit hårfärg och ska bleka håret på måndag en sista gång. Sen blir det vitt!
Köpte även nytt löshår på Salong Safari. 60cm för 300! Jag fick rabatt <: Det skulle kostat 700 egentligen.

När lilla Cupcake kom gick vi och gjorde stan osäker ;)
Vi hade jättekul verkligen, i alla fall jag. Så vi tog oss en tur till konstgräset som var helt öde.


Söta Levi!

Efter Levi och jag fick skiljas åt gick jag och mamma och åt. Sen köpte jag Kimonas julklapp och födelsedagspresent, samt Bambis. Jag hoppas hon gillar den.

Det var allt för nu, hade en skitbra dag!
CupCae

Helt jävla awesome! <3

Bambi

Hon var sjukt söt & det är bra att du hade skoj ^^

Emma

du verkar ha haft det bra!

hon var söt <:




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info