Da-da-da-damp



"Du är så jävla ful Emelie. Sluta lägga ut bilder på dig själv."

Jag ska jag ska. Men någon gång vill jag faktiskt också känna mig söt. Det sker aldrig.
Och typ 5 pers skriver på msn. Stress! Och alkolen börjar sätta sig i hjärnan. Awesome.
Bästa musiken i högtalarna atm. Jag har fastnat för dem.

Mamma och Tommy är ute och äter middag på New Place. Jag och Kimona är ensamma hemma. Vi har tjockat chips och choklad cocos godisar.
Fast jag har några kvar, och en lussebulle. Men jag orkar inte mer.

Jag kommer nog cutta sönder ikväll. För jag känner mig äcklig. Och då renar blodet en. Det är så det är.
Smuts blir rent av det oskyldiga blodet.

Nu ska jag lyssna musik, dansa och chatta vidare. Vi hörs!
Bambi

New place har god mat!

Haha, jag har 3 lussebullar kvar & du ska inte dricka D:

Nellie

Du får lägga upp bilder på dig själv, för du är vacker!

ta hand om dig. <3

Erica

- skribent på http://cabane.blogg.se/

Du är väldigt,väldigt vacker, emelie. Jag vill ha ditt utseende OCH DET ÄR INGET JAG BARA SÄGER!

<3

Hanna

du är söt<3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info