Another day at home

 

Ok, så jag har absolut ingenting att göra. Har redan gett mig in på att förändra bloggen men inte hittat någon bakgrund som passar. Hittade en rätt söt där det snöar, men den var svart med vit snö (såklart) och min blogg ska ju vara rosa. Rosa är finast and that's my final word.

Så jag har suttit och hittat massor av kawaii bakgrunder med diverse olika motiv som var görsöta men inte riktigt passar in i just min blogg. Men säkerligen någon annans.

 

Jag är hemma från skolan idag. Kände att jag inte orkade. Det är för mycket som pågår i mitt huvud, för mycket tankar.
Och att jag sover dåligt gör ju inte saken bättre heller.
Så det  blir att vara hemma idag och tjata på mamma att vi ska baka pepparkaksdeg, mums!

För övrigt så har jag fixat mig. Sitter och ser skabbig ut ändå, som vanligt. Kommer nog slänga upp en bild senare <:
Har på mig en vit långärmad, min favoritscarf och mjukisbyxor. En perfekt klädstil när man bara ska vara hemma och slappa, samt gå ut med Tex lite då och då.

Jag vill fota. Alltså riktiga bilder. Seriösa proffsbilder. Ha på mig samt fota andra. Det är roligt att se hur bra  t ex Bambi blir på bild. Hon har seriöst fotogenic utseende för hon ser alltid perfekt ut. Det är fuskigt. Jag blir aldrig bra på bild längre.
Typ i april så kunde jag ta massa bilder och i princip alla blev bra. Men nu... Nej. Det går bara inte. Jag ser bara utvecklingsstörd ut.

Det var allt för nu. Kommer nog uppdatera en hel del idag eftersom jag bara är hemma.

Bambi

Jag vill också fota. Hade sjukt många tankar på hur vi kunde fota, men så fick jag ditt sms om att du inte skulle till skolan. It was a shame ):



Vi får fota någon annan gång & du blir bättre på bild än vad jag blir, haha. Jag ser inte ens bra ut >:




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info