09:08

Idag är det torsdag. Torsdag innebär mentorstid, desktopp och rörlig bild. Egentligen Digitalt skapande också, men Jonathan är ju sjuk.

På desktopp ska jag fixa klart min kalender, samt skriva ut den. Det ska bli roligt att få en kalender med ens egna bilder.
Sen på rörlig bild ska jag och Bambi stå för blod-effekterna i vår film som vi spelar in. Haha, skolan betalar. Men vi behöver karamellfärg till oss också. Får se om det finns någon kvar på Hemköp för sist fanns det ingen kvar, den var kapoff helt slut. Bara för det är jul ska alla gå och göra röd marsipan. Suck. Vi behöver den till blod, duh. Mycket viktigare än marsipan tomtar. Haha.

Asså det är typ en timme kvar tills jag ska ta bussen, jag har ingenting att göra och är sjukt uttråkad.
Bambi sover säkert, och alla andra har väl lektion nu skulle jag tro.
Mep mep nu ska jag googla runt för skojs skull på söta kläder etc. Vi hörs senare.

P.S Jag ser mobbad ut idag bloggen.
Bambi

Du såg inte mobbad ut idag >:

<3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info