Rörlig header




Eftersom jag inte kom iväg till varken BUP eller skolan idag pga ett stort bråk med mamma, psykolog och läkare som jag inte orkar diskutera något vidare om idag, så har jag i tristess suttit och gjort en GIF header. (GIF är filformatet för rörliga bilder)
Själv vet jag inte riktigt om det blev bra eller dåligt, men det verkar inte som någon annan har det så varför inte?


Förresten så har jag bestämt att om någon vill ha  hjälp med sin bloggdesign, så ställer jag gärna upp och fixar. Säg bara hur ni vill ha det, och så ordnar vi det bäst det går.

Det var allt jag orkar skriva nu. C'ya.


Edit: Inga av mina tidigare designer finns kvar i de länkar som finns.
Anonym

du är snäll och vacker och väldigt väldigt bra människa :<

du får gärna hjälpa mig med bloggdesign på www.martinytheemo.blogg.se

hahaha jag suger på bloggsdesign (y)

har blogspot annars, men blogg.se är ju bättre-.-'

aja, anyway hoppas de löser sig med din mamma och allt.

btw fin header :)<3

Emma

Headern blev väldigt bra :3

Jag behöver hjälp med min bloggdesign! Fast jag vet inte ens hur jag vill ha den, haha :c

Matilda

- skribent på http://muttiz.blogg.se/

hej,

jag skulle gärna vilja ha hjälp med en header, jag skulle vilja ha en sån där rörlig header, o de vore toppen om du skulle vilja hjälpa mig m de :) om du har lust kan du svara till min blogg :)

ida

lust att hjäpa mig göra en rörlig header?

josephine

du vill inte göra en rörlig header till mig? eller kanske förklara hur man gör (på min mail) ? :)

sselma

- skribent på http://yyesbaby.blogg.se/

hejsan,

jag undrar bara om du kan förklara om hur man gör en rörlig header... tycker det är jättecoolt och ha det och så tänkte jag att jag skulle skaffa mig det, men vet inte riktigt hur man gör det & vilket program man ska använda !



skulle bli jätteglad om jag fick ett svar!

kram.




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info