Helvete.

Wipe the blood off your lips,
with the kiss I taste the goodbye.


Helvete. Helvete...!
Jag är så arg. Så jävla arg ska du veta bloggen.
Jävla fittbihåleinflammation!
Jävla sönderbrända hud som faller sönder!
Jävla allt allt allt!

Jag trodde jag var på väg att bli frisk snart, men nej nej nej såklart blir man ÄNNU sämre och orkar inte med något mer än att sova sova sova. Vad fan är det för liv? INGET.
Jag är så jävla arg. Sur. Förbannad.
Mitt ansikte är dessutom sönderbränd och huden ramlar av. FAN VAD ÄCKLIG JAG ÄR!!!!!!!!!!!!!!!!

Och jag vill skriva poesi. Låttexter. Dikter. Vad som helst.
Men jag har ingen ork. Men ack så mycket tankar.
Varför har jag så jävla bra läkhud? Jag vill inte att mina sår ska läka igen!
Jag vill ha dem öppna, blödande. Jag vill inte ha huden hel. Den ska vara lika trasig som min insida...
Det är äckligt med hel hud!
Min hud är äcklig. Allt med mig är äckligt. ÄCKLIGT ÄCKLIGT ÄCKLIGT!
Jag är så jävla sugen på att supa mig redlöst full och knarka tabletter och bara däcka och vakna somewhere over the rainbow. Inte dö, men försvinna. För ett tag. Bort från allt äckel. Bort från alla jävla krav.

Mitt hår är skabbigt. Det vill inte ligga bra. Det är sönderslitet. Känns som äckel sträv jagvetintevad.
Jag ska färga brunt. Mörkbrunt. Till vintern.
Först ska jag färga vitt med svarta slingor och svart i luggen. Sen efter det ska det bli brunt.
Jag måste. Innan håret ramlar av.
Äckel äckel äckel äckel.

Jag orkar inte vara äcklig mer...
Bambi

Du är inte äcklig. Jag saknar dig & nu vet jag varför jag inte får tag på dig. Krya på dig käre brur. <3

Emma

Hoppas du blir bättre snart. Och du är inte ett dugg äcklig. <3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info