Hat hat hat hat damp

Damp.
Jag vill döda någon.
Bara slå, slå slå.
Som när man var liten och spöade skiten ur alla som gav ifrån sig ett tyket ljud.
Sen blev man så rädd och blyg att man inte vågade slåss mer.
Jag vill krossa glas, skära mig med skärvorna, blöda över marken.
Jag vill gråta ut alla känslor, men tårarna har svårt att komma ut.
Jag vill somna in och aldrig vakna upp igen.
Eller vakna efter natten och helt plöstligt vara vacker.
Jag vill bara... få bort allt jag hatar.
Emelif

Jag känner igen mig i det där med att vilja slå ihjäl nån =/



Och dessutom så är du vacker, sådetså

Bambi

Inte skära. Ta ut din ilska på nå' annat sätt ):

<3

Erica

- skribent på http://cabane.blogg.se/

Du är iallafall inte ensam älskling :*

jag vet hur de känns och du sätter ord på mina känslor bättre än någon annan ! <3

jag älskar dig !




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info