Gud, Jesus, Ali Baba och Arne Weise.

Yoho yoho, a pirate life for me!

Hej och hå, det är varmt som fan och jag har feber.
Kul... Alltid lämpligt med feber och diverse sjuka när man ska hitta på skojiga saker.
Men jag skiter i det, för jag ska till stan imorgon även om jag så är dödssjuk.
Mamma tror inte några affärer är öppna, men då får jag mer tid till att fota. Om det inte är så jävla varmt som i dag det vill säga, för jag pallar inte värmen. Jag svimmar av den.

Har haft världens tråkigaste på kalaset. Usch usch jag hatar när det är så mycket folk som man dessutom (!) inte känner. Ville bara dö.
När vi kom hem tvingade jag och Kimona mamma att se på Frostbiten med oss, än en gång, för hon har inte sett den (nu har hon ju det i och för sig) men den är bara för rolig alltså. Haha, lätt ägd.
Jag och syster skrattade hejdlöst. Vi sa att min och Bambis zombiefilm kommer bli så mycket bättre än någon svensktillverkad (om man nu kan säga så) film hittils. För vi är awesome. Jag som regissör, kameraman samt biroll, och Bambi som zombie. Så awesome alltså!

Jag ska upp åtta imorgon, men kommer säkert dra mig i sängen till halv nio, om jag inte vaknar vid sex på morgonen som jag brukar. De där jävla sömntabletterna alltså... Jag tar alltid 2 eller 3 trots att jag ska ta en, för att försöka slippa de sinnessjuka drömmar jag har, men inte fan hjälper det. Drömmer ändå helt bisarra drömmar som inte är logiska någonstans, och vaknar klarvaken mitt i natten eller tidigt på morgonen. Det är inte roligt...
Sen ska jag ta 24an vid halv 11 och sen går buss 72B till Göteborg tio över elva. Jag har aldrig hört talas om den bussen förr, och jag kommer säkert hamna vilse. För jag är inte så bra på sånt där, med att hitta rätt ska du veta, bloggen.
Man får väl hoppas på det bästa i alla fall.

Nu måste jag leta fram något att ha på mig imorgon, trots att jag inte verkar ha något alls. Ugh, jag vill shoppa.
Kanske blir det Donkey Kong tröjan, men den smälter in i håret för bra, och då ser det så... mobbat ut.
Vi får se vad det blir.

Mööh nu är jag dödstrött och ska snart sova. Men vi hörs imorgon, så får vi se hur det blev med bussen, haha.
Wish me goodluck.
Adios!
Bambi

Haha, våran film kommer bli awesome! :D




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info